![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
![]() |
![]() |
|
Used Banner
|
![]() Quote:
PLATTAN KLOCKAN 12 Den första som kommer dit först gör klokt i att ställa sig synligt med mask så vi hittar varandra lätt. Efter klockan 12 kör vi på plattan ett litet tag för att se om det kommer eftersläntrare. Sedan kommer vi kanske röra oss någon annanstans... inget är satt i sten. Datum? Vi kan välja mellan 6, 13, 20 och 27. Quote:
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
|
Internet user
|
re: February 13, Stockholm, Sweden
Jag röstar på någon av de sista tre, den sjätte känns lite väl nära inpå.
- Tommy Davis, making the cult look like a cult on KESQ news. "I've never been beaten to a pulp in my life. Mr. Miscavige is my friend." - Mark Ingber, a Sea Org member since 1968, SP Times excellent exposé. |
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Used Banner
|
^ Ha, då lär det ju bli en Uppsala-raid också med tanke på att vi redan är 2 från Uppsala.
Förra året i Mars körde vi ett gäng i Uppsala efter Stockholm: ![]() Om vi har 4 pers som vill på den 13e kan vi väl se om det funkar för resten av oss? Det är om 2½ vecka så det är nog rätt okej, de flesta som beställt lär ha fått masker vid det laget. 13e, y/n? Quote:
2) Antalet som demonstrera mot Scientologin har absolut minskat dramatiskt sedan chanology startade, men antalet människor som tar del av kunskapen och motsätter sig sekten har helt klart expanderat. Quote:
Quote:
Tänkte länka denna tråd också: http://forums.whyweprotest.net/277-s...ook-60421/new/ Skulle vara bra att göra en liten facebook-grupp med bilder och länkar hit så folk hittar oss lättare. Quote:
Last edited by Hombre; 01-27-2010 at 12:01 PM.. |
||||
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Used Banner
|
Sju om Skwee hänger på denna månad :-)
Quote:
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
Member
|
Quote:
Gjort ett exempel på hur man kan göra en event på facebook: http://www.facebook.com/events Last edited by AnononSwedenburg; 01-29-2010 at 01:59 AM.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
Member
|
Kommer, och rösta på 27 eller 13. Är frånvarande den 20e, och 6 verkar för nära.
och dessutom ska jag moffa C-vitamin i en vecka innan det är dags den här gången! ;) Inside we both know what's been going on We know the game and we're gonna play it |
|
|
|
![]() |
![]() |
|
Used Banner
|
Har hivemind bestämt sig för 13e då?
Quote:
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
|
Internet user
|
Blir det V for Valentine i år igen? Då är 13:e ett perfekt datum :)
Vi får se om jag kan komma eller inte. Har rätt mycket jobb i helgerna just nu. Om jag kan då har jag nog tid för en Uppsalaraid också :) - Tommy Davis, making the cult look like a cult on KESQ news. "I've never been beaten to a pulp in my life. Mr. Miscavige is my friend." - Mark Ingber, a Sea Org member since 1968, SP Times excellent exposé. |
|
|
|
![]() |
| ||||||
![]() |
Tags | ![]() |
february, stockholm, sweden ![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|